Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Αποτέλεσμα εικόνας για email
προς Εμένα
‘’…Όλοι αυτοί είναι καιροσκόποι και φημολογείται πως, ότι υπηρεσίες πρόσφεραν και στην προηγούμενη "ομάδα τους", το έκαναν κατόπιν αμοιβής.’’
Φαίνεται ότι ‘’εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια’’, επειδή δεν εννοείτε να καταλάβετε, πως κάτι κάνει κάποιος με γνώμονα όχι την τσέπη του, αλλά το μεράκι και το ενδιαφέρον του για τις Ευβοϊκές ομάδες, που αγωνίζονται σε Εθνικές κατηγορίες…
Θα ήθελα να μου υποδεικνύατε, ΕΣΤΩ & ΕΝΑΝ που να πει ότι μου έδωσε ΕΣΤΩ ΕΝΑ €, ποτέ για ν’ ασχοληθώ δημοσιογραφικά με την ομάδα του, να το πει δημόσια χωρίς κανένα πρόβλημα ή κατ’ ιδίαν αν δεν θέλει να εκτεθεί…

Θα ήθελα όμως να μάθετε ποιος είναι αυτός ο ‘’καιροσκόπος’’ που έχει πληρώσει από την τσέπη του, δεκάδες μετακινήσεις, όποτε είχε την δυνατότητα, για να πηγαίνει σε γήπεδα για τα παιχνίδια του Ηρακλή Ψ., σε Γ’ & Β’ Εθνική, και επιπλέον ποιος έχει αγοράσει 6 μετοχές της ίδιας ομάδας, καθώς επίσης ποιος στα περισσότερα γήπεδα της Εύβοιας που πάει για δημοσιογραφική δουλειά, πληρώνει εισιτήριο, αλλά και στις εκδηλώσεις των ομάδων πληρώνει τις προσκλήσεις του…
Προτού λοιπόν λασπολογήσετε καλό θα είναι να μαθαίνετε κάτι σωστά και όχι όπως η φαντασία σας και η κακεντρέχεια κάποιων το ‘’’διασκευάζει’’!
Βέβαια εσείς ‘’πολεμήσατε’’ και λοιδορήσατε την προσπάθεια του Ηρακλή Ψ. τόσα χρόνια, δικαίωμά σας, αφού έτσι νομίζετε ότι ήταν σωστό, σε κάποια στιγμή που όλη η Ελλάδα θαύμαζε αυτή την προσπάθεια…
Και φυσικά έχω στο κινητό μου τον ύμνο του Ηρακλή Ψ., πρώτα γιατί είναι γραμμένος, μελοποιημένος και εκτελεσμένος από τον ίδιο (και μου αρέσει), από τον καλό μου φίλο Θανάση Ματράκα και κατά δεύτερο η ομάδα αυτή προσέφερε σε μένα και σε χιλιάδες ακόμα Ευβοιώτες, τις πιο σπουδαίες και πιο μεγάλες συγκινήσεις τα τελευταία χρόνια, όπως ο Ολυμπιακός Χ., ΑΟ Χαλκίς και ο Λήλας, η ΑΓΕΧ, ο ΝΟ Χαλκίδας, παλαιότερα και ο ΓΣ Κύμης σήμερα, σε μεγάλες κατηγορίες και γι’ αυτές τις ομάδες νιώθω περήφανος…
Είναι τιμή για μένα που υπήρξα για περισσότερο από μια 10ετία ανταποκριτής της ΕΡΑ-ΣΠΟΡ, στην Εύβοια, αλλά και συνεργάτης μετέπειτα του SENTRA-fm και SPORT-24 fm, και μπόρεσα να προβάλω τα των ομάδων του Νομού μας, στο πανελλήνιο, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΟΙΒΗ, πληρώνοντας μάλιστα και τα τηλέφωνα πολλές φορές…
Ήμουνα πάντα κοντά και στήριζα (αλλά και στηρίζω), με θέρμη ΟΛΕΣ τις Ευβοϊκές ομάδες, που έπαιζαν σε Εθνικές κατηγορίες, για μένα αυτό ήταν ‘’εκ των ουκ άνευ’’ και παραμένει υποχρέωση και τιμή μου να συνεχίσω να το κάνω, μακριά από εμένα οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή, για να στηρίξω κάποιον… Το ποιοί το κάνουν αυτό είναι γνωστό και είναι δακτυλοδεικτούμενοι…
Α! Για να μην ξεχάσω στο άλλο κινητό έχω άλλο ύμνο, να σας ενημερώσω να το γνωρίζετε, έχω τον ύμνο της ομάδας του χωριού μου, του ΑΟ Αυλωναρίου και πωςς όταν αν΄λεβει με το καλό ο ΑΟ Χαλκίς και πάλι στην Β’ Εθνική, σες κάποιο κινητό μου θα βάλω τον ύμνο του , έτσι για να σας φύγει η όποια περιέργεια…
Όσο για τις υποδείξεις σας στους ανθρώπους του ΑΟ Χαλκίς, για το θέμα των μεταδόσεων, δεν ζήτησα ποτέ να τις αναλάβω εγώ αποκλειστικά, άλλωστε αυτό είναι αδύνατο, καθώς θα γίνονται εκ περιτροπής και ανάλογα με τις ανάγκες του Σταθμού μας… Όσον αφορά το ‘’δάγκωμα’’ και τα ‘’θύματα’’ αυτά τα ψάχνουν άλλοι, μακριά από μένα και τους συνεργάτες μου στο Δυνατά & Αθλητικά και στον 9.65fm, έδειξαν ποιοί όταν δεν ‘’δαγκώνουν’’ το γυρίζουν στο πολεμικό!
Όχι μην τρέξετε να πείτε ότι ζητάω εύσημα για ότι κάνω, ποτέ, γιατί απλά κάνω αυτό που αγαπάω και αυτό που με εκφράζει…
Νομίζω ότι αρκετά πλάτιασα και δεν είναι του χαρακτήρα μου ν’ ασχολούμαι με κριτικές που με αφορούν, αφού εκτίθεμαι δημόσια μέσα από κάποια μέσα θα υπάρξει και η κριτική της δουλειάς μου…
Όμως άλλο κριτική και άλλο λασπολογία και κατασυκοφάντιση.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία, άσχετα αν δημοσιεύσετε ή όχι την απάντησή μου, ειλικρινά λίγο με ενδιαφέρει, καθώς εγώ απλά ήθελα να σας επισημάνω κάποια πράγματα που, δεν γνωρίζατε(;;;) ή θέλατε να μην γνωρίζετε και τα διαστρεβλώσατε…
Με εκτίμηση
Αποστόλης Αποστολίδης
Συνεργάτης ‘’Δυνατά & Αθλητικά’’ & 9.65fm
Ανταποκριτής Sport-24 radio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου