Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΙΟΥΣΗ


"Δυστυχώς για εμένα βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να επικοινωνώ μέσω επιστολών με έναν άνθρωπο τον οποίο θεωρούσα πάνω απ' όλα φίλο μου και μετά συνοδοιπόρο μου στον δρόμο του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου και της Ένωσης.
Τον στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις να γίνει Πρόεδρος στην Ένωση και επί μία δεκαετία στεκόμουν δίπλα του σε δύσκολες καταστάσεις, σε δύσκολες αποφάσεις.


Μάλλον όμως έκανα ένα ακόμη λάθος στην ζωή μου (ξέρω να αναγνωρίζω τα λάθη μου όπως επίσης ξέρω και να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και να μαθαίνω απ' αυτά έστω και σ' αυτήν την ηλικία).
Ο κ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ θα έπρεπε να γνωρίζει ύστερα από τόσα χρόνια συνεργασίας ότι ο ΚΙΟΥΣΗΣ δεν χρησιμοποιεί καταστάσεις και συνεργάτες για δικό του όφελος.
Επίσης ξέρει πολύ καλά όπως και όλα τα μέλη του ΔΣ ότι για μένα δεν ήταν ποτέ θέμα για το ποια θέση ΄θα έχω στο Δ.Σ. Άλλοι ζητούσαν η μάλλον απαιτούσαν θέση στο Δ.Σ.
Και για να έλθω λίγο πάλι στο θέμα του καταστατικού να πω ότι είσαι Αντ/δρος της ΕΠΟ , έχεις πάει σε δεκάδες συνελεύσεις της και γνωρίζεις πολύ καλά ότι η ΕΠΟ ζητάει εγγράφως προτάσεις από τις Ενώσεις για αλλαγές κανονισμών η του καταστατικού τουλάχιστον 20 ημέρες πριν την ΓΣ.
Όσες Ενώσεις καταθέσουν προτάσεις συζητούνται στην ΓΣ και ψηφίζονται. Άλλες περνάνε άλλες απορρίπτονται.
Εμείς λοιπόν στην Ένωση πρωτοτυπήσαμε και κάναμε πρώτα ΓΣ και μετά ζητήσαμε από τα Σωματεία να καταθέσουν προτάσεις. Για να συζητηθούν και να ψηφιστούν από ποιόν χωρίς ΓΣ!..
Και στην συνέχεια για να λέγονται όλες οι αλήθειες όταν ο κ ΓΙΑΝΟΥΛΗΣ ήρθε και μας είπε ότι το Πρωτοδικείο δεν έκανε δεκτό το καταστατικό για τροποποίηση γιατί ήθελε υπογραφές όλων των παραγόντων που ήταν στην ΓΣ και σε συζητήσεις που είχαμε μεταξύ μας αναρωτιόμασταν αν πρέπει να γίνει εκ νέου. ΓΣ.
Έτσι το θέμα τράβηξε ένα και πλέον χρόνο και χωρίς να συζητηθεί σε κανένα Δ.Σ μάθαμε στο τέλος του 13 ότι έγινε τροποποίηση καταστατικού.
Όσο για το περίφημο άρθρο που αναφέρεται στις εκλογές μόνος σου αναφέρεις στην επιστολή << ότι σε όλες τις Ενώσεις υπάρχει το ίδιο εκλογικό σύστημα>> άρα κανείς δεν υποχρεώνει τις Ενώσεις για το ποιο εκλογικό σύστημα θα έχουν (εκτός αν το ζήτησε τελευταία η Τρόϊκα)
Οι Ενώσεις έχουν υποχρέωση να διαβάσουν τα άρθρα που προτείνεται στην Γ.Σ , αν υπάρχει άλλη πρόταση να κατατεθεί και στο τέλος να μπουν σε ψηφοφορία οι προτάσεις και να αποφασίσει η Γ.Σ. Έτσι λέει η Δημοκρατία που όλοι ήμαστε οπαδοί της.
Εμείς όμως κι εγώ μαζί δεν το τηρήσαμε αυτό και οδηγήσαμε και τους άλλους συμβούλους σε λάθος απόφαση. Δεν είναι κακό να παραδεχτούμε ότι έγινε λάθος το οποίο μπορεί να διορθωθεί (χωρίς Δικαστήρια όπως αναφέρεσαι, εγώ δεν μίλησα για Δικαστήρια και μην με μπλέκεις με άλλους παράγοντες) με νέα Γ.Σ.
Εγώ στην επιστολή παραίτησης μου δεν κατηγόρησα κανένα συνάδελφο του ΔΣ, είπα ότι διαφωνώ με πρακτικές που εμφανίστηκαν τον τελευταίο καιρό, να βρίζονται παράγοντες μέσω συνεντεύξεων και να υποτιμούνται συνάδελφοι όπως γίνεται και με την τελευταία επιστολή.
Όσο για την τελευταία παράγραφο είναι ποταπό να αναφέρεις << για επαγγελματικούς σκοπούς πώληση αθλητικού υλικού>> διότι ξέρεις πολύ καλά όπως και όλα τα μέλη του ΔΣ ότι αυτό σταμάτησε με τις πρώτες αντιδράσεις και το δήλωσα σε Δ.Σ ενωπίω όλων ότι το παιδί σταμάτησε για να μην δημιουργούνται προβλήματα, αν και γνωρίζεις πολύ καλά ότι κανένας νόμος δεν απαγορεύει σε παιδιά παραγόντων να δουλεύουν σε αθλητικές εταιρίες.
Μαθήματα νομιμότητας και ηθικής λοιπόν όχι σε μένα.
Όσο για το <<ιδίο όφελος προεκλογικά>> δεν το κατάλαβα,.  σε ποια δημοκρατική χώρα δεν επιτρέπεται να κατέβουν στις εκλογές Ποδοσφαιρικής Ένωσης και άλλοι παράγοντες εκτός από τους ήδη διοικούντες.  Τι λογική είναι αυτή!
Κάνουμε εκλογικό σύστημα που χειραγωγεί τις ψήφους των παραγόντων αλλά προσπαθούμε και να λοιδωρήσουμε αυτούς που σκέπτονται να κατέβουν στις εκλογές με άλλη ομάδα απ' την δική μας!
Μήπως είσαι ο μόνος παράγοντας που θέλει το καλό του ΕΥΒΟΊΚΟΥ  ποδοσφαίρου? το οποίο όμως είναι συνυφασμένο με το δικό σου καλό?
Το αλάθητο το έχει μόνο ο ΠΑΠΑΣ, παράγοντες υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα για να λειτουργήσουν για το καλό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου χωρίς μάλιστα ιδία οφέλη.
Όσο για το συγνώμη από τα Σωματεία για την δική μου συμπεριφορά, ζήτα συγνώμη για την δική σου, εγώ αν χρειαστεί έχω και το θάρρος και την τόλμη να το κάνω μόνος μου. 
Τέλος αναρωτιέμαι αν πράγματι οι υπόλοιποι Σύμβουλοι του Δ.Σ συμφωνούν με όσα αναφέρεις στην επιστολή σου και με το ύφος που χρησιμοποιείς και όχι μόνο στην συγκεκριμένη επιστολή αλλά και στις δημόσιες τοποθετήσεις σου που αφορούν το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο, την Ένωση".




Κων/νος Κιούσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου