Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ........



Αμειβόμενε και νομοταγή(!!!!!!) παπαγάλε, αναλαμβάνω την ευθύνη σημαίνει πως φοράω παντελόνια χωρίς τρύπα.
Σημαίνει πως δεν υπογράφω οτιδήποτε για να πάρω μια πρόσκληση ή ένα εισιτήριο.
Σημαίνει πως δεν φοβάμαι να με πάρει ο μεγάλος και να μου πει πως δεν θα με στείλει παρατηρητή αν δεν υποκύψω στη θέληση του.
Σημαίνει πως δεν κάνω την "πάπια", προκειμένου να βγάζει μεροκάματο όλη η οικογένεια μου από το ποδόσφαιρο.

Σημαίνει πως δεν κάνω κωλοτούμπες, προκειμένου να δίνονται έργα σε εταιρίες που δεν έχουν δουλέψει ποτέ και στον κουμπάρο μου.
Σημαίνει πως δεν γλείφω εκεί που φτύνω για να ξανασυνεταιριστώ με τον παλιό συνεργάτη μου, με τον οποίο τα "μοιραζόμασταν όλα".
Αμειβόμενε και νομοταγή(!!!!!!) παπαγάλε αναλαμβάνω την ευθύνη σημαίνει πως μπορώ και κυκλοφορώ χωρίς συνοδούς ασφαλείας και έχω το κουράγιο να κοιτάζω τους άλλους στα μάτια.
Ας αναρωτηθούν λοιπόν τ' αφεντικά σου αν έχουν το κουράγιο να αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες και μας αδειάσουν τη γωνιά από μόνοι τους πριν αναγκαστούν από τις εξελίξεις.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου