Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ


Σας παραθέτουμε μια δημοσίευση του κου Πάνου Βενιζέλου, σε προσωπική του ιστοσελίδα, που βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους και "ρίχνει" το μπαλάκι στους παράγοντες και όχι μόνο, για το τι ποδόσφαιρο θέλουν.
Είναι οι απόψεις ενός ανθρώπου που δεν μπορεί κανείς να του προσάψει τίποτα.
Ενός ανθρώπου που βλέπει ανιδιοτελώς το ποδόσφαιρο.
Ενός ανθρώπου που δεν συμβιβάστηκε.
Ενός ανθρώπου που δεν φοβήθηκε την αλήθεια.
Ενός ανθρώπου που έφυγε μόνος του και με ψηλά το κεφάλι.
Μακάρι να ασχοληθεί γιατί όποιος αγαπάει το άθλημα ξέρει ότι χρειαζόμαστε τέτοιους ανθρώπους.
Το ότι άφησε κάποιο σημείο προσέγγισης μας δίνει ελπίδα ότι κάτι μπορεί ν' αλλάξει.

  
ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (Ή ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ), ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ).
«Επειδή "ανησυχούν" πάρα πολλοί (και με παίρνουν μάλιστα τηλέφωνο για ν΄ αφουγκραστούν τις προθέσεις μου) για ενδεχόμενο επιστροφής μου στο χώρο του ποδοσφαίρου που λατρεύω (κι ΑΠΟ τον οποίο παραιτήθηκα...για τους γνωστούς λόγους), ισχύει ότι είπα στην εκπομπή του κ. Νίκου Παπάνταζη στο σταθμό των εργαζομένων (στον 9.65).
Ότι δεν εμπίπτει αυτή τη στιγμή στις προθέσεις μου… για έναν κυρίαρχο ΛΟΓΟ.
Για να μην ξαναπαραιτηθώ.
Θα πρέπει να καταλάβουν οι ΠΑΝτες…ότι είμαι ανιΔΙΟτελής…δεν υπηρετώ με λίγα λόγια τον εαυτό μου (με οτιδήποτε κι αν ασχολούμαι) αλλά τον χώρο (κι αυτός - σας ΔΙΑβεβαίνω - ότι είναι ο ιερότερος όλων).
Κι όταν λειτουργείς έτσι…δεν δέχεσαι μύγα στο σπαθί σου.
ΑΠΟ την άλλη…οι ερασιτέχνες παράγοντες …ενώ είναι η κορυφαία "ομάδα" σε προσφορά στη δομή της κοινωνίας …δεν το καταλαβαίνουν κι απαξιώνουν οι ίΔΙΟι το τεράστιο έργο τους.
Εν κατακλείδι: "Χάρες" εγώ δεν κάνω (ούτε βεβαίως πολιτική), ούτε βάζω νερό στο κρασί μου σε θέματα αρχών, αξιών και κανόνων (κι αυτό το γνωρίζουν οι ΠΑΝτες).
Ναι, μεν, οι παράγοντες θέλουν (εικονικά) έναν καλύτερο χώρο, ΔΙΑμαρτύρονται συνεχώς προς αυτή την κατεύθυνση και τον επιζητούν με "πάθος"…αλλά θεωρητικά (αρκεί να μη τους αγγίζεις) κι όχι στη πράξη (και το βίωσα αυτό όσο ελάχιστοι)
Το ότι βρέθηκα την προηγούμενη εβδομάδα στη Βορ. Εύβοια με τον Κώστα Κιούση (μέλος του νυν Δ.Σ. της ΕΠΣΕ και μέχρι "πρόσφατα" Γ.Γ. της) για να δω ένα ΑΠΟ τ΄αγαπημένα μου "παιΔΙΑ" (τον Γιάννη Ψαρρό) και την ομάδα του (την Σκεπαστή) και το ότι ήπιαμε κι ένα ούζο με τον Γιώργο ΔΙΑμαντή (νυν παράγοντα της ΕΠΣΕ) στην Αιδηψό, δεν ΑΠΟτελεί λόγω ανησυχίας για κανέναν (άλλωστε γιατί ανησυχούν…τι έχουν να χάσουν αφού ασχολούνται ανιΔΙΟτελώς...τι είχανε τι χάσανε με λίγα λόγια).
Για οτιδήποτε άλλο θα τοποθετηθώ και πάλι δημόσια.
Να, σας πω και κάτι (κι ας το παρεξηγήσουν αυτοί που βλέπουν ΜΟΝΟ αυτό που φαίνεται κι όχι αυτό που κρύβεται), χάρη τους έκανα και την προηγούμενη φορά που ασχολήθηκα (αν εκτιμήσουν κάποιοι το τι συνέβη και πόσο άλλαξε ο χώρος, οι υποδομές και γενικότερα η οργάνωσή του αυτά τα 10 χρόνια…με την δυναμική που αρχής εξ΄ εξαρχής αναπτύχθηκε και δρομολογήθηκε), και χάρη θα τους ξανακάνω και πάλι εάν το πράξω.
Το ότι δεν το εκτίμησαν, δεν το είδαν και δεν το κατάλαβαν οι πλείστοι…ουδόλως με απασχολεί (εδώ -λόγω της φιλαυτίας, του "εγώ" και της αλαζονείας τους - δεν βλέπουν ούτε τη μύτη τους…αυτό θα έβλεπαν).
Το σημαντικότερο είναι δε, πως μετά ΑΠΟ τόσα χρόνια στο "βρώμικο" χώρο του ποδοσφαίρου (η πολιτική και οι πολιτικοί είναι εκτός συναγωνισμού) δεν βρέθηκε "άν-θρω-πως" να μου προσάψει το παραμικρό.
Αυτή είναι η "κληρονομιά" που τους άφησα με την πολυετή ενασχόλησή μου με τα "κοινά" του ποδοσφαίρου (και μάρτυρές μου, τα "παιδιά" μου, οι δεκάδες ποδοσφαιριστές που αντρώθηκαν στα χέρια μου και με ΑΠΟκαλούν πολύ τιμητικά "πατέρα" κι εγώ "γιους" μου).
Υ.Γ. Το ζητούμενο με λίγα λόγια δεν είναι αν ΑΠΟφασίσω εγώ να επιστρέψω…αλλά αν οι παράγοντες των ομάδων είναι "ώριμοι" να αντέξουν τις αλήθειες μου και τα πιστεύω μου (και σας ΔΙΑβεβαιώνω ότι δεν είναι....πόσο δε μάλλον που το αντιλαμβάνεστε όλοι αυτό ΑΠΟ την "φιλοσοφία" των αναρτήσεών μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου